Zasób 14

Kształcenie słuchu INACZEJ!

mYear to wydarzenie bezprecedensowe w tradycji szkolnictwa muzycznego. Adresujemy je do wszystkich zainteresowanych kształceniem umiejętności praktycznego wykorzystywania słuchu muzycznego, wiedzy i muzycznej wyobraźni - w sposób nieszablonowy, pobudzający kreatywność, inspirujący do twórczych przemyśleń.

Zasób 14

SPOTKANIE chcących usłyszeć WIĘCEJ!

W poprzednich edycjach mYear organizowanych we wrocławskiej uczelni (2012-2018) Festiwal odwiedziło łącznie ponad 800 uczniów, studentów i nauczycieli , którzy wzięli udział w otwartych festiwalowych zadaniach, dyskusjach, nowych formach ćwiczeń, a nawet grach edukacyjnych. Zapraszamy ponownie w roku 2020 - atrakcji nie zabraknie!

Zasób 14

INSPIRACJE

Rozmaite zadania słuchowe, które "narodziły się" podczas mYear, inspirują do własnych słuchowych i dydaktycznych poszukiwań. Cieszy nas, gdy dowiadujemy się o kolejnych "Arkuszach jednego dzieła", "Ścieżkach słuchowych" , "Testerach-przesterach", czy "Dźwiękowych grach terenowych" powstających po mYear.

Zasób 14

od NAUKI do NAUCZANIA

Wydział Kompozycji, Dyrygentury, Teorii Muzyki i Muzykoterapii wrocławskiej uczelni, z którego wywodzi się kadra dydaktyczna przygotowująca Festiwal, jest obecnie najwyżej ocenionym wydziałem tego typu (sklasyfikowany w kategorii A+). To zobowiązuje!

Zasób 14

Kształcenie słuchu INACZEJ!

mYear to wydarzenie bezprecedensowe w tradycji szkolnictwa muzycznego. Adresujemy je do wszystkich zainteresowanych kształceniem umiejętności praktycznego wykorzystywania słuchu muzycznego, wiedzy i muzycznej wyobraźni - w sposób nieszablonowy, pobudzający kreatywność, inspirujący do twórczych przemyśleń.

Zasób 14

SPOTKANIE chcących usłyszeć WIĘCEJ!

W poprzednich edycjach mYear organizowanych we wrocławskiej uczelni (2012-2018) Festiwal odwiedziło łącznie ponad 800 uczniów, studentów i nauczycieli , którzy wzięli udział w otwartych festiwalowych zadaniach, dyskusjach, nowych formach ćwiczeń, a nawet grach edukacyjnych. Zapraszamy ponownie w roku 2020 - atrakcji nie zabraknie!

Zasób 14

INSPIRACJE

Rozmaite zadania słuchowe, które "narodziły się" podczas mYear, inspirują do własnych słuchowych i dydaktycznych poszukiwań. Cieszy nas, gdy dowiadujemy się o kolejnych "Arkuszach jednego dzieła", "Ścieżkach słuchowych" , "Testerach-przesterach", czy "Dźwiękowych grach terenowych" powstających po mYear.

Zasób 14

od NAUKI do NAUCZANIA

Wydział Kompozycji, Dyrygentury, Teorii Muzyki i Muzykoterapii wrocławskiej uczelni, z którego wywodzi się kadra dydaktyczna przygotowująca Festiwal, jest obecnie najwyżej ocenionym wydziałem tego typu (sklasyfikowany w kategorii A+). To zobowiązuje!

Dlaczego warto?

ZABAWA

Muzyka to nie źródło stresu, ćwiczenia mogą dawać radość!

ROZWÓJ

Po mYear Twój słuch już nigdy
nie będzie taki sam.

MUZYKA

Przykłady muzyczne,
jakich nie znajdziesz na zajęciach.

PRZYJAŹNIE

Poznasz ludzi, którzy mają te same zainteresowania i pasje.

Zespół

RADA FESTIWALOWA

Zespół autorów i jurorów

Rada ma zmienny skład. Do udziału w pracach Rady Festiwalowej zapraszani są pedagodzy zaangażowani w działalność naukową i pedagogiczną w zakresie przedmiotów ogólnomuzycznych.

Michał Moc

Kierownik projektu

Pomysłodawca mYear. Organizator pierwszych edycji (początkowo pod nazwą Olimpiada Słuchowa). Zawzięty kompozytor, pedagog i podróżnik.

Tomasz Kienik

WSPÓŁAUTOR ZADAŃ, KONSULTANT

Teoretyk muzyki, metodyk i oddany praktyce muzycznej nauczyciel. Porządkuje dźwięki, wiedzę, pomysły i dba o pamięć.

ZESPÓŁ AMKL

Wykładowcy i studenci

Każdy mYear wspierają muzycy i teoretycy związani z Wydziałem Kompozycji, Dyrygentury, Teorii Muzyki i Muzykoterapii, wolontariusze - studenci oraz pracownicy AMKL. Bez ich zaangażowania nie byłoby mYear!

mYear 2020