Kształcenie słuchu INACZEJ!
mYear to wydarzenie bezprecedensowe w tradycji szkolnictwa muzycznego. Adresujemy je do wszystkich zainteresowanych kształceniem umiejętności praktycznego wykorzystywania słuchu muzycznego, wiedzy i muzycznej wyobraźni - w sposób nieszablonowy, pobudzający kreatywność, inspirujący do twórczych przemyśleń.
SPOTKANIE chcących usłyszeć WIĘCEJ!
W poprzednich edycjach mYear organizowanych we wrocławskiej uczelni (2012-2018) Festiwal odwiedziło łącznie ponad 800 uczniów, studentów i nauczycieli , którzy wzięli udział w otwartych festiwalowych zadaniach, dyskusjach, nowych formach ćwiczeń, a nawet grach edukacyjnych. Zapraszamy ponownie w roku 2020 - atrakcji nie zabraknie!
INSPIRACJE
Rozmaite zadania słuchowe, które "narodziły się" podczas mYear, inspirują do własnych słuchowych i dydaktycznych poszukiwań. Cieszy nas, gdy dowiadujemy się o kolejnych "Arkuszach jednego dzieła", "Ścieżkach słuchowych" , "Testerach-przesterach", czy "Dźwiękowych grach terenowych" powstających po mYear.
od NAUKI do NAUCZANIA
Wydział Kompozycji, Dyrygentury, Teorii Muzyki i Muzykoterapii wrocławskiej uczelni, z którego wywodzi się kadra dydaktyczna przygotowująca Festiwal, jest obecnie najwyżej ocenionym wydziałem tego typu (sklasyfikowany w kategorii A+). To zobowiązuje!
Kształcenie słuchu INACZEJ!
mYear to wydarzenie bezprecedensowe w tradycji szkolnictwa muzycznego. Adresujemy je do wszystkich zainteresowanych kształceniem umiejętności praktycznego wykorzystywania słuchu muzycznego, wiedzy i muzycznej wyobraźni - w sposób nieszablonowy, pobudzający kreatywność, inspirujący do twórczych przemyśleń.
SPOTKANIE chcących usłyszeć WIĘCEJ!
W poprzednich edycjach mYear organizowanych we wrocławskiej uczelni (2012-2018) Festiwal odwiedziło łącznie ponad 800 uczniów, studentów i nauczycieli , którzy wzięli udział w otwartych festiwalowych zadaniach, dyskusjach, nowych formach ćwiczeń, a nawet grach edukacyjnych. Zapraszamy ponownie w roku 2020 - atrakcji nie zabraknie!
INSPIRACJE
Rozmaite zadania słuchowe, które "narodziły się" podczas mYear, inspirują do własnych słuchowych i dydaktycznych poszukiwań. Cieszy nas, gdy dowiadujemy się o kolejnych "Arkuszach jednego dzieła", "Ścieżkach słuchowych" , "Testerach-przesterach", czy "Dźwiękowych grach terenowych" powstających po mYear.
od NAUKI do NAUCZANIA
Wydział Kompozycji, Dyrygentury, Teorii Muzyki i Muzykoterapii wrocławskiej uczelni, z którego wywodzi się kadra dydaktyczna przygotowująca Festiwal, jest obecnie najwyżej ocenionym wydziałem tego typu (sklasyfikowany w kategorii A+). To zobowiązuje!
Dlaczego warto?
Muzyka to nie źródło stresu, ćwiczenia mogą dawać radość!
Po mYear Twój słuch już nigdy
nie będzie taki sam.
Przykłady muzyczne,
jakich nie znajdziesz
na zajęciach.
Poznasz ludzi, którzy mają te same zainteresowania i pasje.
Zespół
RADA FESTIWALOWA
Zespół autorów i jurorów
Rada ma zmienny skład. Do udziału w pracach Rady Festiwalowej zapraszani są pedagodzy zaangażowani w działalność naukową i pedagogiczną w zakresie przedmiotów ogólnomuzycznych.
Michał Moc
Kierownik projektu
Pomysłodawca mYear. Organizator pierwszych edycji (początkowo pod nazwą Olimpiada Słuchowa). Zawzięty kompozytor, pedagog i podróżnik.
Tomasz Kienik
WSPÓŁAUTOR ZADAŃ, KONSULTANT
Teoretyk muzyki, metodyk i oddany praktyce muzycznej nauczyciel. Porządkuje dźwięki, wiedzę, pomysły i dba o pamięć.
ZESPÓŁ AMKL
Wykładowcy i studenci
Każdy mYear wspierają muzycy i teoretycy związani z Wydziałem Kompozycji, Dyrygentury, Teorii Muzyki i Muzykoterapii, wolontariusze - studenci oraz pracownicy AMKL. Bez ich zaangażowania nie byłoby mYear!